Klippte håret cp!

Hej hej bloggen<3
Idag åkte jag hem från Sara för Bosse o Nettan kmr hem från Grekland ikväll :)
Jag har typ inte gjort så mkt. Städat för det mesta faktiskt, de behövdes ^^
Sen har jag klippt mig både tånaglar, handnaglar och håret. En sak hände när jag klippte håret. Jag har en såndär sax som förtunnar håret och jag skulle förtunna lite i luggen med OJ!!! JAG TOG FEL SAX och klippte av en rejäl jävla bit hår i luggen :O som tur är gick det att fixa till ganska enkelt med att förtunna ut det och lägga benan lite mer sidig.
Jag har även köpt hårfärg nu, så nån gång i slutet av veckan hade jag tänkt mig att bli mer röd. Nu är håret typ brunt, de e inte kuligt.

Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0