Adelövs marknad och födelsedagar

Hej hej bloggizen<3
Igår När jag var påväg hem från Jkpg fick jag ett samtal från Sara. Hon berättade för mig att hon inte skulle jobba iaf nu och att vi kunde gå på marknaden. Jag som redan hade lovat att gå med mamma och Ninna... Men vi åkte alla 4 i mammas bil och gick sedan skilda vägar när vi väl kom fram till Adelöv.
Sara köpte ingenting. Jag köpte tepåsar som jag själv kan fylla med mitt favorit-löste! Jag köpte då även 1hg te med smak av aprikos.
När vi gått en stund stannade vi till vid en matvagn så jag fick äta litegranna. Jag valde strömming, potatismos och lingonsylt (y) Det är gott med fisk. Sara ville inte ha så hon blev utan och köpte sig en munk ist :)
Innan vi åkte hem handlade jag ett par fina små öronhängen i silver.
När jag och Sara gick till Bilen träffade vi Sara R och hennes kille. Det var trevligt att träffa henne för det var längesen.
När vi sedan kom hem till Lilla Hultrum så kokade vi en hel kanna med mitt nya aprikos-te och kollade på en film som gick på tv "swing vote" Jag hade sett den innan, det är en helt ok film. Sara somnade i soffan.
Efter filmen gick vi o la oss i min nybäddade säng och pratade om födelsedagar. Sara fyller år på söndag och jag den 18. Oss är det lätt att köpa paket till. Anton fyller år dagen innan mig och det är lite knivigare att köpa paket till honom. Ännu svårare är det att köpa paket till wurre som fyller år snart med. Vi pratade säkert i en timme om vad jag skulle kunna tänkas ge honom. Men vi kom inte på NÅTT ALLS! :(

Idag är det Fredag och jag och Sara skall öppna våran Jelzindunk och se vad man kan hitta på med innehållet i den :) Men först skall vi göra några ärenden som tex att åka till hennes mormor o morfar och sen till Ica och handla tillbehör till våran fantastiska köttfärssås :)

Det vart ett ganska långt inlägg :O Nu räcker det!
Pusshej<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0