104 dagar kvar

Igår när jag jobbade fick jag höra att det bara va 15 veckor kvar till julafton minus en dag, dvs 104 dagar. Det är inte så lång tid ändå :) Det kmr bli kuligt. Jag älskar julafton och min födelsedag. Det är dom 2 bästa dagarna på hela året tror jag.
Ett år tyckte jag inte om julafton alls, jag minns inte varför men jag hatade julen. Det måste varit något jag bara fick för mig.
Jag och Sara har samlat på oss många traditioner nu på sista åren och en av dom är att åka till Ullared o handla så många julklappar vi kan. Jag e så laddad nu så jag skulle kunna åka imon o göra de. Men vi har ju som tradition att vi åkter i november, så jag får lugna mig lite ^^ Borde komma på vad jag skall ge till alla först me, det är det som är det luriga.
Detta året kmr jag ju få ge extra paket eftersom "Niklas/Grodman/Viktor eller va fan han heter" och hans tjej skall få barn till jul, vilket resulterar i att jag blir faster :O HAHA! Hoppas bebisen blir söt och att det är en tjej som inte låter så mkt, annars e de inte lika kul.
Fast innan det blir julafton och sånt så fyller ju jag faktiskt år! Idag är det exakt en vecka kvar och jag kan knappt bärga mig!!! :D Redan imorgon ställer jag till med det första kalaset hemma hos Ninna och Anders :) Jag kmr få så himla många paketer!!! JIPPIIEE!!

Puss

Här e ett kort på mig och Lisa på julafton 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0