Slipp korv, köp vantar!

Nu är jag hemma igen. Är helt slut, vill bara lägga mig och sova.
"Mötet" på arbetsförmedligen var som vanligt väldigt givande, var där i ca 3 minuter. Sen åkte jag och lämnade bullar hos Pelle. Jag vart lite smått vrång när jag åkte dit eftersom han väckte mig kl 06.37 imorse genom att börja spika. Sånt gillar väl alla att vakna till, right?
Sen åkte jag till Sara och bakade dumlekakor. Sen bytte ju jag och Anton paket med! Jag fick ett par fingervantar som man kan ha på sig när man använder sin touchmobil på vintern (y) Det är ju asnice! Wurre har berättat för mig att i Japan lr Kina lr var det var så anänder dom korvar att trycka på knapparna med? :O Då rekomenderar jag heller ett par sånnahär vantar.
Puss

Korvphone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0