Grillmacka

Hej hej bloggen <3
Sry för att jag inte uppdaterat. Vi har inte vart hemma så mkt idag.
Först åkte vi o åt mat på Chalmers, jag tog en grillmacka med salami och brie. Det finns 3 olika sorters grillmackor 1. Ost och skinka 2. Pesto o nått 3. Salami och brie. Jag har testat alla dessa 3 sorter. Den jag rekommenaderar allra helst skulle kunna vara Salami och brie, den jag rekommenderar som nummer 2 är Pesto o nått och den som smakar minst godast är Ost och skinka. Jag skulle inte vilja påstå att den är äcklig, men det är ganska mkt senap i och det passade inte mig riktigt.
Efter att vi alla hade ätit gick vi till Elgiganten. Jag fixade lite med min teliaräkning som hade blivit knäpp så det skall va fixat nu (y)
Sedan åkte vi hem och handlade och kollade på en film, den var inte så bra, minns inte vad den hette ens. Nu har iaf de 3 männen från norr åkt hem och ensam kvar e jag o wurre vid varsin dator :)
Funderar på att sova väldigt snart, kan känna mig lite trött faktiskt.
Godnatt på er alla söta bloggläsare <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0