Igårkväll

Hej hej bloggen<3
Jag uppdaterade visst inget mer igår efter jag vilat middag :O
Jag, Sara, Nettan och hennes kamrat + Bosse hade förfest på skogsi, mkt nöje. Har tyvärr inge bilder från därifrån.
Vi åkte sedan till parken i Tranås och kikade på black jack (y) Hohoo! Jag fick ett fint kort med han som sjunger och mig, det är nästan tradition nu när dom e där ^^
Kvällen i sin helhet var inte så kul, det roligaste på hela kvällen var nog när Sara halkade i en spya på golvet, fast sen var det inte roligt längre för hon luktade så äckligt.
Idag mår jag ganska bra har lite ont i huvvet bara. Jag är just nu hemma hos mamma och har slagit in lite julklappar nu är det bara Sara och Wurre som jag inte vet vad jag skall ge riktigt men de e  ju 5 veckor kvar till jul så de hinns nog med :)
Nu skall jag bra a ta det lugnt med nått gott att äta eller dricka.
Puss

Jag vet, jag är helt överlycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0