Gör en ful jacka fin

Idag upptäckte jag till min förskräckelse att min jacka var ful och tråkig. Jag fick först lite panik men sedan började jag fundera på vad som skulle kunna göra den fin. Jag letade efter massa fina saker att sätta fast, hittade först ingenting! Men tillslut hittade jag lite sidenband som var väldigt rosa och fint detta använde jag mig till att göra egna rosetter av, dom blev bedårande.
Jag gjorde först 2 st rosetter och satte fast på armarna på min jacka, men det var inte tillräckligt så gjorde 2 st till och satte på fickorna, jackan är nu hur fin som helst <3
Så om du någon gång upptäckter att din jacka är ganska ful då kan du enkelt lösa det med lite fina rosetter :)

FÖRE

EFTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0