Rädd för kristna folket

Idag på jobbet satte dom på en video med krista människor som sjöng jesuslåtar. Jag gillar verkligen inte sånt för det första så suger det för det andra är människorna skitläskiga. Alla står och gråter av lycka när dom sjunger och händerna upp mot taket och dom är helcrazy! Jag fattar verkligen inte hur man kan bli sååå himla kristen. Dom sjunger att dom vill ge sitt liv till gud, skall dom suicidea sig själva lr ?!? :O Jag tkr bara det är läskigt och nu kmr jag drömma mardrömmar om detta.
Måste btw sova ganska snart nu, börjar jobba 07.30 imon <3

Kommentarer
Postat av: Vincentmai

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-16 @ 07:31:52
URL: http://vincentmai.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0