Personligt brev, igen

Nu sitter jag med en stoor kopp kaffe och försöker klura ut nått bra att skriva i mitt personliga brev till Posten. Dom söker nämligen julvikarier dit så tänkte att jag skall ta mig friheten att söka det :)
Har fått lite tips av Sara vad jag skall skriva (hon fick ju jobbet förra året) så det skall nog gå bra dehär, men de e lite knivigt iband så jag tog en liten paus nu och övergick till bloggen ist ^^ hihi
Förutom att skriva brev har jag städat lite och eldat.
Har klippt av lite av mammas blommor o eldat upp, det kanske låter taskigt mot mamma att jag eldar upp hennes blommor, men dom va så stora att man inte kunde se ut genom fönstret (iaf inte om man e i min höjd) så då tyckte jag att någonstans måste man dra en gräns ^^
Idag är det vara exakt en vecka kvar tills jag o Sara befinner oss i vårt älskade Ullared <3 hihi!
Jag älskar våra traditioner, vi har planerat allt in i minsta detalj nästan
1. Stanna o äta frukostmackor på brandstationen
2. Panika på parkeringen
3. Handla mer saker till sig själv än vad man köper julklappar
4. Äta på kinesstället/Burgerking
5. Äta massa godis i bilen på en mörk väg hem.
6. Självklart spelas det bara Queen, The Beatles och en herrans massa julmusik hela vägen.

Förra året på frukoststället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0