Önskelista, julen 2011

Det börjar verkligen lida mot jul, imorgon är det exakt en månad kvar <3
Detta är vad jag helst vill ha, men det finns en möjlighet att jag accepterar andra paket me.
Beskrivning av bilderna följer nedan.



1. Hogwarts pins
2. Vilken cool kamera som helst från urbanoutfitters.co.uk
3. Hermiones tidshalsband
4. Harry Potter filmboxen alla 8 filmer i orginal
5. Teleobjektiv (min kamera heter canon eos 450D)
6. Lasse Åbeg ölglas
7. Innetofflor från HM med Hello Kitty (stl 36/37)
8. Blush från i.d bare minerals (färg: laughter)
9. Genomskinligt paraply
10. Rosa paraply med volanger (ifall jag inte får det genomskinliga)
11. Presentkort på IKEA, det är bra
12. Någon söt berlock till mitt pandoraarmband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0