Julklappar

Hej hej bloggen<3
Idag har jag sovit jättelänge på morgonen o jättekort på natten. Nu äter jag frukost iaf (y)
Igår inna jag somnade tänkte jag skriva en lista på vilka jag skall köpa julklappar till och vad dom skall få förnått. Jag kom bara på saker jag själv ville ha hela tiden, himla skit! Har iaf kommit på till mammie och farmor o farfar, det är ju alltid nått ^^ Det är jobbigt att det är så himla många att köpa till, jag kan bli lite lätt galen på det.
Jag och Sara skall iaf åka till Ullared om lite drygt en vecka så kanske kmr på vad jag skall ge när jag ser alla saker, det brukar va så.
På tal om nått helt annat är bland det bästa jag vet just nu att nästan alla matbutiker har börjat med drömyoghurt, kola i stor förpackning, detta gör mig hur glad som helst och jag har aldrig ätit så mkt yoghurt som jag gör i dessa dar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0