Jönköping hela dan! de kmr bli en trevlig dag på stan

Idag har jag och Sara vart i Jkpg och ätit på McDonald's. Sara testade den "nya" chickenMcfeast, hon gillade den. Själv tog jag kycklingsalladen med grillad kyckling, idag fick jag helt nybakat bröd till, det var helt varmt och jättegott.
Innan vi åt så var vi på östra centrum och kikade lite på Monki, jag hittade en finfin T-shirt som jag köpte. Sedan åt vi och sedan gick vi till HM där vi hittade varsina blusar. Saras var snygg och min var gullig. Vi båda var ledsna över att vi inte har några pengar så vi tog ett långsamt farväl av våra fina saker. Vi grät hela vägen från Hm till IKEA där vi tröståt varsin bulle.
Det första vi gjorde när vi kom hem vara att beställa kläderna ^^ SÅ fint var det. hihi
Nu skall jag äta en cupcake och dricka lite te.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0