Första advent

Just nu sitter jag och laddar upp lite bilder från helgen och några från tidigre stunder. Jag tycker det är så himla kul med bilder, jag har miljontals som jag skulle vilja framkalla och klä mitt rum med, det skulle va fint.
Eftersom det är första advent idag så har jag proppat i mig en hel påse med Juleskum och ett flertal koppar te. Nu sitter jag i mjukisbralls och luktar efter wurre på min tröja, det är mysigt.
Har ställt in ett tomt mjölkpaket i kylskåpet för att ha någon att bråka med sen när mamma kmr hem. Jag saknar att ha någon att bråka med, jag har inte direkt någon just nu som jag kan säga dumma saker till. Innan hade jag ju Pelle, men nu när jag har förstört hans bil måste jag mer eler mindre vara jättesnäll mot honom :( Har iaf köpt en extra stor julklapp till honom så efter jul kan kriget mellan oss börja igen, men fram tills dess måste jag hitta ett annat offer.

Här är en fin bild som jag tagit och som är nästan helt oredigerad, det är sånna bilder jag gillar bäst
och denna passar ju perfekt idag när det är advent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0