Flötigt hår

God morgon bloggen<3
Inatt tog vi över bosse o nettans säng, skönt med lite space ^^ Jag sov ända fram till halv 4 då det ringde i hemtelefonen, jag som hade värsta drömmern om fina små underbara cupcakes. Men som tur var kunde både jag och Sara somna om sen efter ett tag.
Nu är hon på jobbet och jag är lämnad kvar på Skogsi :O
Jag har fått för mig att jag skall tvätta håret var 3e dag för det skall tydligen vara bra. Trodde att min tvätta-håret-dag var idag men helvete vad flötigt det är tänkte jag? Saras kommentar var "Det ser ut som du har hällt i olja i håret" vi bollade lite fram och tillbaks  och kom tillslut fram till att det var över 3 dagar sedan jag tvättade håret. Glad över att jag fick veta detta.
Innan jag tvättar håret idag tror jag att jag skall göra små små blonda slingor i håret för jag ser så blek ut när det är helt mörkt nu på hösten så en gnutta ljus tror jag är vad som behövs för att överleva dessa gråa dagar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0