En helg i Tranås

Vi  börjar från lördag morgon: Jag hämtade upp Wurre, Timmy o Ricky och åkte till DH, det var fett ovärt, fanns typ inget roligt att kolla på om man inte ville stå i kö i 7 timmar. Vi åkte ganska lika fort som vi kom dit faktiskt.
Vi åt på Max på vägen hem me. FAKTISKT så var min hamburgare inte så äcklig som jag förväntade mig, jag hatar ju MAX annars men jag tror det var för jag bara tog en liten vanlig cheeseburgare, det går ju lixom inte att få överskott på kött där, så det vara bra, men jag tkr maten var lite kall (n)
Jag packade in grabbsen i min lilla bil och åkte till Tranås. Där hade Philip maskeradfest som vi gick på.
Alla skulle klä ut sig till något som deras första bokstav började på. Vi gick dit som, Harry Potter, Rammstein, Te-påse och vindunk.
Det var kul där, Timmy spydde överallt och gick hem med 2 olika skor hihi.
Idag har vi inte gjort nått typ, åkte till Philip för att byta tillbaka Timmys sko. Det vär väldigt fint hemma hos Philip, en hel toarulle låg utspridd på golvet tsm med massa annat klibb och klabb.. Ja, ni förstår hur det kan bli...


Såhär såg det ut frammåt kvällens slut och jag var arg för att alla bara brydde sig om Timmy ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0