Detta drömde jag inatt

God morgon bloggen<3
Inatt drömde jag att jag var en bebis som gick på dagis och att jag tog med mig alla mina dagiskompisar ut i snön och tvingade dom hoppa i gul snö därhundar har kissat för jag lurade dom att det var guld. Sen gav jag dom andra barnen till grävlingarna, själv åkte jag till Rosenlundsbadet och hade det hur gött som helst med dagisfröknarna. Det var en ganska kul dröm.
Nu dricker jag som vanligt mitt morgonte och läser Kissies och Fokis bloggar. Kissies läser jag för att hon är så störd i huvvet och det är alltid lika kul o läsa om vad hon hittar på. Fokis läser jag för hon är så himla gullig och snäll + att hon just nu befinner sig i Japan, dit vill jag me åka nån dag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0