Bingolotto

Har spelat bingolotto med mammie. Det var 20årsjubileum och nästan alla gamla och nya programledare var med. Loket har nog blivit senil tror jag, haha! Han e så himla rolig och fattar ingenting, stackarn.
Vi vann såklart ingenting, men fick många "4or" vilket var väldigt spännande.
Jag har också idag kollat runt efter julklappar och hittade några som är är osäker på om jag skall köpa lr inte. Medans jag kollade runt lite på nätet kom det upp reklam om att Dustinhome.se har ett kanonerbjudande just nu på en kompaktkamera som är helt galet bra för det priset. Det är en Samsung WB700 den har bland annat 14 mp och hela 18x optisk zoom (!) Jag rekomenderar verkligen alla som inte har en liten kamera: KÖP DENNA!
Jag tänker dock inte köpa den eftersom jag redan har 2 kompaktkameror, en systemkamera och en helt ok mobilkamera, däremot blev mamma sugen på att köpa o ge bort för det är ju en suverään julklapp om man skall ge bort nått extra till nån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0