Ätit mat har jag gjort

Nu har jag gjort och ätit skinksås och pasta, det var gott. Jag är sugen på att baka nått gott men det är så jobbigt att ta fram alla grejer, det är tråkigt att det är så :(
Imorgon skall jag jobba på dagis i hur många timmar som helst, skall till och med stänga :O Hoppas det är snälla och lugna barn som är kvar sist annars blir jag nog lite vrång.
Efter dagis åker jag direkt hem till min kompis Sara, har jag berättat om henne nån gång? Hon är en av mina bästa kompisar och bor i Aneby. Sara och jag leker många dagar i veckan. Vi brukar fika, ta kort, kolla igenom garderoben 3 ggr och spela yatzy, det tkr vi är underhållande.
Imorgon skall vi nog basta och ha det gott tror jag, det skall bli skönt i detta ruskväder.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0