ARG

Just nu känner jag mig inte glad nånstans alls! Pratade med Sara, hon hade vart på intervju om tandsköterseutbildningen och sa att det var 200 som sökt och dom tar bara in 30. Det känns ju jättetroligt att jag är en av dom. Jag tror iaf att jag skall ringa till dom imon o prata lite bara för att visa att jag faktiskt finns osv.
Skulle äta lax innan, den var inte ens stekt kändes det som, fick spotta ut. Kändes som man bara tinat den i mikron, detta gjorde mig arg och jag är fortfarande väldigt arg. En annan sak jag är arg för är att jag inte fått nått brev från posten i nässjö om nån intervju där heller, ÅÅÅH!
Imon måste jag åka till Sara med för vi skall besiktiga hennes bil, tur att det blir fika efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0