Håkan Hellström och outfit

Shenna!
Jag orkar tvärr inte uppdatera hela tiden här, så hoppas inte ni trogna läsare blir allt för sorgsna osv. Igår var jag, Kitty, Eric och Sara hos Joel och vi åt lite tacos och fikade lite, det var kul.
Idag skall jag och Sara träffa våran bästis Håkan Hellström i Huskvarna där vi bokat dejt i folketspark, det blir fett :]
Och nu mina vänner, över till dagens outfit!
Smink: som grund använder jag mig utav mineral foundation utav märket Cailyn och en blusher från Maxfactor 235 Chestnut.
Nu över till ögonmaken, jag lägger en linje med HMs dipliner, black och böjer fransarna med en ögonfransböjare från HM, mascaran är från Maxfactor, 2000 calorie curved brush.
Hår: Jag plattar håret med min plattång från babyliss och som ni alla vet är det otroooligt viktigt att man skyddar håret innan med någon form av värmeskydd. Jag använder mig utav Maria nilas hair lotion.
Idag har jag även på mig ett diadem med en uuurgullig rosett på som jag köpt på Åhléns.
Kläder: Svart/gråa trasiga jeans från Only, randig tröja från Rut mfl. Blår låga Converse och en svart jacka från HM.
Bilder från dejten och på min outfit kanske kmr i morgon, hinner inte fixa det nu för jag skall kolla på tv och dricka te!
PUUUUUUZZ!!!

Detta är en bild på SuperheroTorre från en kall natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0