Jobb

Idag vaknade jag av att dagis ringde till mig kl 08.00och bad mig jobba 9-14 idag, skönt med pengar. Mindre skönt att ha träningsvärk samtidigt som man bär bebisar. Men jag vart endå rätt laddad för o jobba lite idag ända tills vi skulle rita. Jag hade målat den finaste bilen EVER! o då säger barnen att den e ful och att 2åringarna målar finare än mig. Dom orden gjorde min dag + bajsblöjan.
Nu är jag äntligen hemma iaf, sitter med öppet fönster och solar mig med en kopp grönt (y) Imon skall jag jobba ända till kl 18.00!!! ja, käre värld, måtte jag överleva!
Nu skall jag sova middag i solen lite.
Fred på jorden! Kramiz<3

Här är ett kort klipp på en söt kattunge som blir lika mobbad som jag va på dagis idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0