Gbg dag 1

Hej hej bloggen <3
Klockan 8, mitt i sovmorgonen väcktes jag av mamma som var i panik över att bussen till gbg går kl 9! Nä, den går kl 4, så var den skönhetssömnen förstörd.
Jag åkte iaft med bus4you för 65:- = VÄRT! När jag kom fram till där wurris o kärkis bor, blev jag glatt överraskad, dom städar hela lägenheten bara för att jag skall komma, sweet <3
Efter några omgångar SC2 kom Andreas, Rocky och Simån. Vi gick nästan bums till ica och köpte mat till dom, för jag har faktiskt lyxat till det idag och ätit på IKEA (y) Så nu när dom sitter o gluffsar i sig ugnsstekt falukorv med äpple o grejjer, passar jag på att blogga lite :] 
Wiiie, va kul det är att va med wurrie, har saknat honom en hel hög!!! Måste nästan gå ut i köket o kolla på honom, och det är nog en bra idé för alla har köpt fika idag så efter maten blire DUNDERFIKA och kanske en film :]
Puuuuuuuuuuzzz jag älskar alla er läsare, ni gör min dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0