Det går bra nu

Hej hej bloggen <3
Nu har jag nästan förstått hur dehär fungerar, så nu måste jag uppdatera er om hur min morgon har varit.
Flrst vaknade jag av att Sara skickade sms kl 10, jag svarade inte. Efter en timme, när jag hade legat o lyssnat på flugorna och irriterat mig på solen så svarade jag till Sara.
Nu var det dags för facebook och frulle! När jag loggar in på facebook blir jag glatt överraskad av 18 puffar! Det firade jag med 2 st rostade mackor med chili på och såklart en kopp te!
Mitt i frukosten får jag sms av Kitty, hon är nu hemma från Norge o vill leka med mig ikv, jag gav henne förslaget att vi kan fråga Joel, Chörlie och Eric om dom vill vara med.
Det var allt för nu, vi hörs sedan! Adjö, puuuzz<3


Såhär ser det ut när det är vinter hemma hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0