Paint, katt, panik

Jag är arg på Kissie. Hon tror att dehär med paintbilder e hennes grej. SÅ FAN HELLER, JAG VAR FÖRST!
Inatt kunde jag inte sova. Jag har sovit 2,5 timmar.
På jobbet var det en katt idag. Den brukar komma och hälsa på ibland. Katter gör att jag blir glad, jag ler då. Idag på jobbet log jag.
Efter att jag jobbat idag la jag mig på ett täcke i trädgården och solade/sov tills Sara ringde och panikade över all packning inför P&L. Jag kunde inte sova längre efter det samtalet.
Jag rusade in och började packa jag med och blev lika panikslagen som Sara. Det väger för mkt. Det tar för stor plats. Jag vill aldrig mer packa igen. Aldrig någonsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0