Hemmaplan

Tja tja Bloggen<3
Nu är jag hemma i lilla hultrum hos mamma igen. Har inte vart här på över en vecka! Det är skönt att komma hem emellanåt.
Igår jobbade jag och sen åkte jag hem till Eric och där befann sig Bibbi och Sara (y) Vi spelade lite Yatzy sen kom en till Sara sen åkte vi hem till skogsgatan och åt och drack lite öl tsm med Bosse, Nettan, Agge och Nicke. Det var trevligt, men synd att jag skulle upp kl 7 dagen efter o arbeta.
Imorgon skall jag och Sara åka till Mcdonalds och skaffa kanske vårt allra sista +menyglas. Fast jag är fortfarande på jakt efter ett blått, så får jag inte det imon så tänker jag köpa mig ett av Bosse tror jag.
Vi skall också kolla på klänningar imon, jag och Sara. Och sedan skall vi hem och ha "rödvinsmåndag".

Det var allt för nu. Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0