Hemma hos Wurriz

Hej hej bloggen<3
Ikv har jag arbetat och efter lite strul hit och dit fick jag och Sara tillslut jobba ihop på smma avdelning (y)
Nu e jag hemma hos Wurräh. Vi har kollat på "How I met youre mother" och nu sover han som ett litet barn på överkastet så jag kmr inte åt sängen för han väger ungefär lika som en flodhäst. Var skall jag sova inatt?!?!
Imorgon skall vi se sista delen av Harry Potter, jag vill inte se den för efter det är det slut på alltihop :'( Men det skall nog gå bra. Jag har ordnat för mig så att jag skall få ett svart mcdonaldsglas imon innan bion börjar, det gör mig glad :]
Nu skall jag försöka rubba på flodhästen och få en god nattsömn.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0