Socker, kläder och julklappar

Allt gick som en dans till en början på dagen, inget socker, inte ens cola på donken. Sen kom jag hem, åt av min chokladkalender, gick till grannarna åt massa sockriga saker. Vad är det för fel på mig?!
Imon skall jag åka hem till Ninna o julbaka så blir väl en herrans massa gottigheter där me kan jag tänka mig. Någon dag i veckan skall jag iaf ha sockerfri dag om det blir imon eller en annan dag det är sånt tiden får avgöra.
Nu över till någonting helt annat. Seg som jag är har jag fortfarand einte visat min blus/tröja jag och Sara skickade efter för ett bra tag sedan den visas på en dagsfärsk bild nedan.
När jag och Sara var i stan idag tänkte jag köpa jeans. Första bästa jeansen jag provade satt som ett smäck och ligger nu i min garderob<3 bild kmr nedan.
När vi var inne på lindex hittade jag ett par fina strumpbyxor, dom var svarta med röda hjärtan på så om nån vill ge mig dom i julklapp så kan ni räkna med ett oemotståndligt leende tillbaka :)
Jag har iaf handlat färdigt alla julklappar som behövs handlas för i år vilket känns helt jävla fantastiskt! <3 Nu skall jag bara julklappspappra in dom sista sen är jag redo. Jag undrar vad jag skall få i julklapp, anar att jag får ett teleobjektiv av mamma och morfar men man kan aldrig vara säker.


Tröjaaan<3

Det är inte hur enkelt som helst att ta kort på sina byxor, jag är medveten om att det ser ut som jag nästan bajsat på mig och att fötterna flyter ut över golvet, men det är så jag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0