Snö är det ute

Nu är jag verkligen trött, jobbade till 22 igår och började 07.30 imorse (y) Jag kände idag att jag bara gjorde allt så himla långstamt. Jag strök 4 smådukar på jobbet och det tog typ en halvtimme, haha!
Bästa på hela dagen var att Harry Potter och hemligheternas kammare gick på tv, så när pensionärerna somnade i soffan passade jag på att kolla på Harry :) LUR!
Just nu har jag magbränna som aldrig förr, vad kmr det ifrån egentligen? Har bara ätit "normala" saker idag, märkligt.
Det är jättemycket snö där jag bor idag och det har snöat hela dagen med, hoppas det snöar ända fram till julafton, lr iaf att det inte försvinner för då blire ju ingen riktig jul.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0