Partytime

Hej!
Nu efter en massa sömn och en pizza senare är jag kapabel till att skriva någonting.
Igår åkte jag och Sara hem till Kitty med min lilla röda 3apor-dunk. Tanken var väl att det skulle bli en lugn och mysig kväll med nått glas vin bara.
Det slutade med att vi 3 tjejer drack upp hela dunken, gick till wärdshuset typ en kvart innan det stängde. Sen skulle jag och sara bara gå hem till Koffe o Kitty för att hämta våra saker och sedan hem till skogsgatan men det blev inte så.
Sara påstod sig ha fått hjärnskakning efter att ha fallit till marken, själv har jag en stor bula efter att ha dykt över ett staket och rätt in med huvvet i en husvägg.
Jag och Sara fick övernatta hos Koffe o Kitty, det uppskattas verkligen :) Idag på morgonen låg vi o myste alla 4 + katten i samma sänge o lyssnade på melodikrysset.
Nu är vi på skogsgatan och jag har ätit en liten barnpizza och skall straxt gå o jobba.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0