Julhelgen

Hej hej bloggen<3
Nu uppdaterar jag lite.
Julafton: Jag var typ sjuk, mådde illa och hade jättemkt magbränna. Jag somnade lagom till kalle Anka och hans vänner men jag tog ändå på mig tomtedräkten och tomtade hos några barn någonstans. Sen åkte jag hem till wurre och sov. Jag är glad över alla julklappar jag fått, mest glad kanske jag är över mitt teleobjektiv <3 TACK MAMMA!
Juldagen: Jag jobbade halv 8 till 5 och sen hade i förfest med team Norge på skogsi och sedan åkte vi till parken i tranås där det var så mkt folk att man knappt kunde gå och min magbränna brännde mycket (n)
Sen har jag inte gjort så mkt alls, skall typ duscha nu för wurre vill inte lake med mig :(  hoho
Imon skall jag leka med team norge och Sara <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0