Julbord

Nu har jag varit på julbord. Jag åt fisk, fisk, fisk och fisk. Japp, det fanns 4 olika fisk att välja mellan och en herrans massa andra saker som typ kött, kött, kött, kött, korv, korv, korv, korv, skinka och skinka.
Fisken som jag tyckte var godast var skagenkryddad varmrökt lax, mmmm<3 Till det åt jag av dom andra fiskarna som också var lax med olika kryddningar och potatis, sallad och jansson. Efter all fisk var jag så mätt att jag knappt inte orkade efterrätt men cool som jag är trängde mig ändå förbi 2 småbarn för att få dom sista skummtomtarna, det var allt.
Nu skall jag inte äta mat förräns typ imon eftermiddag.
Mitt i all matintagning så kom det ett luciatåg. Jag tycker att dom sjunger väl fint och så med det låter så kyrkligt och försiktigt, det blir så tråkigt att lyssna på och sen skall dom gå fram en och en och berätta om vem Lucia var o bla, bla, bla.
Nu skall jag mysa i min rosa kigurumi och smälta maten.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0