En dag på stan

Hej hej bloggen<3
Idag har jag vart i Jkpg med Bibbi, Kitty och Sara. Det var ganska jobbigt att gå på A6 för det var stressade människor överallt som trängdes och många långa köer osv. Jag rekommenderar inte, jag tänker åka dit när mellandagsrean är över ist.
Jag köpte mig iaf ett par svarta strumpbyxor med röda hjärtan som jag tänkte jag skulle ha på mig på nyårsafton och sen ett par öronmuffar, det kan va skönt att ha dom dagarna man har uppsatt hår för då är mössa inget fint att ha på sig.
Jag och Sara lämnade Bibbi och Kitty på parkeringen efter "shoppingen" och tog farväl för denhär gången, för imorgon åker dom till sälen och sedan vidare till Norge igen.
Nu är jag hemma hos mamma, vi har haft strömmavbrott i 15 min vilket resultarade i fullständig kaos då jag var både kissenödig och inte hade borstat tänderna. Som tur är har trömmen kommit tillbaka nu och jag har kunnat spola på toaletten och borstat mina tänder, sköönt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0