Bakar och äter hela dagen!

Idag åkte jag hemmifrån kl 8 på morgonen för att fika hos pelles mamma, jag åt 4 kakor och en bulle och det smakade bra.
Sen åkte jag med mamma till Nässjö för hon skulle fixa sulor till hennes fötter eller nått sånt. Efter det åkte vi hem till Ninna och har bara bakat hela tiden. Jag är helt slut!
Vi har gjort lussekatter, vörtbröd och MASSA knäck och kola, fick göra i 2 bamsegrytor och det tog mer än 2 timmar men gott smakar det :)
Som ni märker blev det ingen sockerfri dag idag hlr, fattar inte detta? ^^
Nu skall jag luta mig bakåt o se på när mamma och ninna göra marängtårta till Ninnas kompis som fyller år snart :) hihi
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0