Mycket att stå i idag

Hej hej bloggen<3
Idag har jag gjort många saker. Först jobb 8-13 sen hem till Sara och fixa lite på mitt traderagrejs för jag köpte ett jättefint halsbandsur igårkväll :) Efter att jag ordnat det åkte vi till tranås för att handla lite saker inför bröllopet vi skall ha ordning på. Sen tvingade jag med mig Sara in på gotteriet där jag åt köttfärspaj medans Sara körde på taco. Men givetvis åt hon inte majsen lr chipsen eftersom hon "bantar" fram tills fredag.
När vi kom hem ordnade vi klart nästan allt till bröllopet och förhoppningsvis blir det som vi vill denhär gången vi skriver ut.
Senare lärde jag Sara hur man pumpar däck på bilen. Jag har en egen pump med mig i bilen så jag kan pumpa när jag vill, var jag vill hela tiden :) Så nu svänger inte Saras bil av sig själv längre (y)
Efter att ha pumpat däck hoppade vi in i Saras åk och körde iväg mot HSB för att lämna film som vi lånat av Koffe. Efter det tog vi som vanligt en runda på "stan" i vrålåket och bara gled runt så som bara vi kan.
När vi sedan kom hem tog jag mig en dusch och sen åkte hem till mitt.

Puss

Här står Sara, glad och nöjd över luft jag givit hennes bil.

 

När jag kom hem regnade det nått fruktansvärt!
Det blixtrade och åskade med, jag tände ett ljus och var rädd.

 

När jag var hemma och skulle låsa upp dörren, tappade jag mina nycklar
och till min förskräckelse upptäcker jag att crabbman är skadad,
han bröt armen i fallet. Jag skall försöka limma ihop honom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0