Sthlm - Gbg och allt där emellan

Hej hej bloggen!
Jag har upptäckt att jag inte skrivit på 2 dagar!!! :O Tänkte att det var bäst att göra det nu kanske :)
Igår åkte jag från Sthlm till Mjölby till Aneby till mamma till Jkpg till Göteborg och nu är jag fortfarande i Gbg:)
Alla resor gick bra och nu är jag mest glad över att få vara med min bästa Wurre och Timmey. Idag var hela familjen på universeum och kollade på när dom matade hajarna!!! Jag trodde det skulle vara lite mer action i det hela, men det var ändå fräckt att se. Det fanns en sågfisk/haj som sågade i fiskarna innan hon åt upp dom, det var jävligt ballt.
Efter det så letade vi efter någonstans att äta och det slutade med att vi åkte till Chalmers och åt tillsammans med Beffabus. Pojkarna valde hamburgare medans jag själv nöjde mig med världens godigaste grillmacka och till detta öl såklart! he he :P HAHA, det e så himla fult o skriva "he he" käregud!
Efter maten regnade det, så vi gick ut för att bli blöta och köpte varsina godispåsar och åkte hem och kollade på en norsk tfilm som handlade om troll, jag somande.

Nu håller jag på att ladda upp bilder på fejsboken. Ni skall få några här med :)

Puss


Här e Wurre och Timmy


Här e mr.crabb


Här e en haj som är farlig


Här är stjärnor som lever i vatten ist för på himlen


Här e ett annat djur


Här är Timmy igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0