Gästbloggare

Hej bloggen!
Just ikväll får ni en liten gästbloggare, de är jag Sara som testar på livet som bloggare. Tänkte berätta lite om våran dag. Den har varit väldigt hektiskt, de va till att gå upp väldigt tidigt för att uträtta ett o annat ärände till ett visst festlige evenemang till helgen. Efter de var vi tvugna att åka tåg till Stockholmo till min syster Malin. Här har vi gjort ett o annat under dagen, tex, har vi gått väldigt mkt i affärer tills Malin fick spader på oss o bara suckade o ville mer än gärna åka hem, men vi fortsatte... Förresten hittade jag ett par jättefina skor som jag blev kär i, men då när jag hade tänk köpa dom finns inte vänsterskon, hur märkligt är inte de då? Jag blev putt o gick därifrån. Efter mycket tjatande från Malins sida gav både jag o torre upp och gick med på att åka hem till lägenheten. Väl här hemma började vi nästan direkt dricka rödvin som jag tagit med, en hel dunk faktiskt. Ju mer kvällen gick så tog den slut, märkligt tyckte vi, vi pumpade ut varenda droppe ur den, inget till spillo här inte. Ihop med vinet rökte vi vattenpipa på balkongen o de va verkligen mumsfilebabba!! :) Efter ett tag va både vinet o pipan slut o de slutade med att de blev en hel del vilda diskussioner om både de ena o de andra. Nu har torre o jag smörjat in oss med brun utan sol för vi vill va sådär extra snygga som bara vi kan, he he.
Nu är gästbloggen slut o vi ska umgås hela natten, tjilevippen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0