Detta hände i Sthlm

Hej hej bloggen <3
Har varit seg på att uppdatera i helgen så tänkte berätta allt vad som hänt nu i ett enda stort inlägg.
Freadg: Jag jobbade på dagis och åkte direkt efter jag slutat hem till skogsgatan för att duscha. Sedan kom Bosse hem och vi packade in alla saker i bilen och åkte iväg. Första stoppet blev i Mjölby där vi käkade på McDonald's och sedan gick och handlade godis. Efter detta fortsatte färden mot Sthlm.
Vi lyssnade på radion som spelade en blandning med låtar från 80- och 90-talet och alla i bilen var duktiga på att gissa vem som sjöng låtarna och vad låtarna hette.
När vi kom fram kom Goran och Anton och hjälpte oss med att bära in alla saker vi hade med oss. Sedan fick Malin paket av oss och vi avslutade kvällen med lite alkohol och yatzy.

Lördag: Vaknade 20 i 10 på morgonen (som vanligt, eftersom klockan har stannat tror jag) Hade sovit väldigt dåligt eftersom jag delade rum med Bo som snarkar något fruktansvärt! Men iaf, vi åt frukost och gjorde iordning oss. Sedan kom Gorans släkting och hans tjej och vi hade dunderfika! (y)
En stund efter vi fikat åkte vi in till stan. Anette tyckte att jag och Sara var värre än kineser och japaner tsm med kameran. Sara handlade strumpbyxor eftersom hennes gamla hade gått sönder och jag köpte en T-shirt med Sex pistols på för att den kostade bara 50:-
Efter en lätt shoppingtur gick vi till en bar... efter det gick vi till dit Olof Palme dog och åt kinesmat, det var mkt gott. det var synd att jag inte hittade kinespinnarna till varmrätten, så fick nöja mig med att ha pinnar till vindruvor och vattenmelon.
Efter att vi hade haft det kult på resturangen åkte vi hem, drack lite alkohol, spelade lite yatzy och somnade gott.

Söndag: Vaknade 20 i 10 igen och åt frukost. Sedan packade vi ihop våra saker och åkte hem till skogsgatan igen, fast då förståss med ett stopp på donken i Linköping.
Väl hemma blev det facebook, mat och dusch. Jag och Sara tog oss en tur i den fina llilla bilen till Johanna som fyllde år (fast egentligen åkte vi dit för Sara ville ha tillbaka sina nycklar). Sen kom mamma och hämtade mig, jag kände mig lite krasslig så gick o la mig 20 i 10, bokstavligen.

Nu är det Måndag och jag sitter ute i bara underkläderna och bloggar, ibland är det skönt att bo på landet. Här kmr några utvalda bilder av dom 380 vi tog, dom ligger i oordning med det blir fint så med :]

Puuuzz


Dagens outfit från lördagen. Bytte bara skorna bot ett par bruna senare på kvällen.


Malin Torre Sara Anton


Detta är jag och Sara på stan, jävligt tuffa


Globen åkte vi förbi, mycket rund


Anton Sara och jag efter dunderfikat


Jag och Sara påväg att köpa snus haha


Yatzy på fredagkvällen


Dunderfikat

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0