Utbildning?!?

Frullen är uppäten och jag försöker komma på vad jag skall bli när jag blir stor.
Helst vill jag bli programledare för bolibompa, men det går inte, så jag försöker tänka lite mindre. Typ lärare, det passar mig inte men jag kmr kanske in på utbildningen och när jag får jobb tjänar jag typ noll :[ Tandsköterska vill jag bli, men det kmr jag inte in på. Jag kanske kmr in på nån vuxenutbildning om min hjärna förstår sig på hur man söker till en sådan lr om jag hittar någon tant som hjälper mig med det.

Puzz love ya! <3

Kommentarer
Postat av: chörl

hej torriz! jag älskar din blogg så himla mkt!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3 den är den bästa av alla bloggar! ska egenltigen städa men ist sitter jag och läser din blogg!! PUSSSAZZZ du är snyg!

2011-04-05 @ 15:53:25
Postat av: Torre

Naaw, jag blir så himla glad när du säger så :] hihi

Puuuuzzzz znygging

2011-04-05 @ 20:11:37
URL: http://torriz.blogg.se/
Postat av: Torre

Ohh! Nu funkar det att kommentera tillbaka! fan va fräckt!

2011-04-05 @ 20:13:15
URL: http://torriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0