@ Sara

Nu har jag och Sara bastat, det var skönt. Vi hade inpackning i håret, det var behövligt. Jag använde mig utav L’Oréal Elvital Nutri-gloss (den rosa burken). Ibland när håret känns riktigt slitet tar jag den gula burken L’Oréal Elvital anti-breakage.
Efter bastun smörjde jag in mig med en lotion från Vaseline aloe fresh.
Nu har Nettan (Saras mamma) kommit hem och skall börja laga mat till oss, stuvade macaroner och köttbullar, min favoritmat tror jag!

På fredag skall jag jobba på dagiset o sen på eftermiddagen åker familjen Svärd till Sthlm "så då tänkte jag att där hakar jag på" /Ove Sundberg. Det är nänligen så att Malin fyller år så vi skall fira henne och det innebär FIKA, så klart man hänger med.
Jag vet inte riktigt vad jag skall ha på mig, tror det blir en blommig klänning på lördagen iaf, och sedan nån form av tunika på fredagen och söndagen. I vilket fall som helst blir det bilder från helgen i sthlm och då kan ni ju se och inspireras av mina oufits.

Jag tänkte börja lite med vad jag lyssnar på för musik här på bloggen med, just nu är det Hammerfall som spelas i högtalarna, klagomål har kommit så jag skall byta över till Queen, det var länge sedan.

Puzz på er zötnozar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0