Vinterpäls och obrytbara nyårslöften

Vinterkallt men igen snö. Jag har skaffat mig en päls som luktar apa, någon som vet hur man får bort instängt garderobslukt? Finns tyvärr ingen kemtvättare i mitt område. 
 
Idag var jag på arbetsförmedlingen i Nässjö, kötid: 1,15 timmar. Möte: 30 min. Vad fick jag ut på det?: Inter mer än förväntan iaf. Jag e inte bitter, bara neutral. 
 
Ett nytt år har kommit till oss, varesig man vill eller ej. Jag har nyårslöften som lyder:
1. Ha alltid en chokladkartong hemma. 
2. Spring tjejmilen i september. 
Hypotes på det? Jo alltså, punkt 1 e en baggis. Punkt 2... Nä men alltså jag kommer att befinna mig på plats och jag kommer ta mig igenom dendär milen, men sen om det blir löpning, springning, joggning, power walk eller promenad får vi se då. Tanken är ju iaf att jag skall ha någorlunda fart. Tog mig igenom 6 km på gymmet idag, hell yeah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0