Leta present i Gbg

Tjenis!
Igår satte jag mig på bussen till Gbg efter jobbet, så kom hit ganska sent men hann kolla ikapp 2 avsnitt av game of thrones innan jag somnade sött.
Idag startade vi tagen med sushifrukost på Haiku (där det är bandsushi) o efter det åkte Wurre o Andreas till skolan o jag tog en runda på stan för att leta examenspresent till Sara. Gick omkring i 3 timmar o hittade inte nått, förutom till mig själv då som vanligt. Gick in på Panduro o hittade lite vit textilfärg som jag letat efter i snart ett halvår samt lite gräddkolaarom som kan va gott i typ ALLT! 
 
Gick vidare för att leta present o inget annat men de var nått konstigt i luftet som typ drog mig till Top shop o nästan tvingade mig att köpa en väska o en tröja/klänning på Beyond retro. 
 
Tröjan som jag köpte innehöll axelvaddar så visar vid ett senare tillfälle när jag klippt bort dom, ok?
 
Inne på Åhléns, vrf har vi en silver o inte rosa hemma?!!!?!?!? VARFÖR!?!?!??!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0