Godisdag är min bästa dag!

Idag har jag tagt stora steg in i vuxenlivet, jag har nämligen varit på banken o beställt en ny dosa så jag kan betala mina räkningar helt själv ist för att behöva föra över pengar till mamma varje gång ^^ Det känns skönt. 
Efter banken gick jag med raska steg till Ica för idag har jag godisdag! Jag har ju tidigare berättat om att jag skulle ha 3 sockerfria dagar för att få insulinvärdet i min lilla späda kropp att bli normalt och det klarade jag med nöd o näppe skall jag tala om. Men nu kör jag lite mer på varannan dag kakor o godis o varannan dag 0 kakor o godis, annars är der risk för dödsfall på mig tror jag. Idag skall jag jobba kväll så jag känner på mig att min godispåse kommer att komma väl till hands. 
Nåväl, Sara är nu inne på sin sista vecka av praktiken o jag har bestämt mig för att baka någonting hon kan ha med  sig sista dagen för köpekakor är ju inget vidare (vilken jävla morsa jag är, jag vet) var på Ica för att handla ingredienser och var helt inne i dehär med glutenfria grejer (det är glutenintroleranta som skall äta) så precis när jag kommit hem o packat upp allt inser jag att jag glömde smöret, får se om jag går o handlar en gång till sen annars får jag väl baka imorgon, no stress!
 
Ikv kmr Kitty hit till Konserthusgatan, såhär ser hon o jag ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0