Snapchat

Denna helgen har jag snapchatat mest hela tiden, har gått o blivit beroende tror jag. 
Igår var jag på gymmet och gick/sprang hela 6 km!!! Vart så nöjd att jag tog en bild för att besvisa att det var på sant senare på kvällen åkte jag till jkpg för att dricka ur ett par flaskor vin o dansa med Kitty o Matilda.
Det var en rolig kväll o jag fick va bodyguard åt tjejerna och lyckads feixa en dejt åt kitty på onsdag kl 12. Vi får väl se om någon dyker upp^^ 
 
 
 
Idag har jag mest lagt o myst i Kittys soffa och tog sedan en sväng till city gross för att försöka komma på vad jag vill ha att äta men kom inte fram till något så nu sitter jag i köket med tom mage o undrar hur jag skall klara ut detta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0