Små citroner gula

Idag var jag, Jennifer o Kitty på bio o såg "Små citroner gula" Jag o Jennifer skrattade mest hela tiden o Kitty grät en skvätt. Det var en såndär typiskt bra film som man kan kolla på ungefär 100 gånger o skratta åt samma saker igen. Jag rekommenderar (y)
 
Innan bion beslutade jag mig för att jag hänger med ut o festar imorgon eftersom jag inte har något annat för mig och för att jag gillar att vara lite lätt salongsberusad. Köpte både bärs o rödvin för jag kunde inte bestämma mig för vad jag kmr vara sugen på imorgon, mamma trodde jag skulle dricka allting under en o samma kväll, haha! Då skulle jag nog ligga på sjukan sen. 
 
Per bjöd på både lunch och fika på IKEA, gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0