Vakna med ett leende på läpparna

Idag när klockan ringde låg jag kvar någon minut o läste mail i mobilen som dimpt ner under gryningen. Jag hade fått svar från ett äldreboende jag sökt jobb hos i Gbg och under dagen mailades det hit och dit och nu sitter jag här med en intervju inbokad på måndag :D Jippie!
Jag skall försöka att inte ta ut för mkt lycka i förskott här för det är ju trots allt bara en intervju och ingen anställning men förhoppningsvis blir det det för dom har skrivit att dom behöver vikarier men sen vet man ju inte hur mkt och sådär hlr så här sitter jag, både glad och nervös på samma gång. Tänk om jag kan flytta till Gbg nu? efter bara 22 års längtan, tänk om...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0