Söndag i januari

Hej hej!
Idag är det söndag o det känns, åkte hem från Gbg idag så känns som att hela min dag gick åt till att sitta i en bil. 
Helgen har iaf vart mysig, i fredags var jag hemma hos Sara o Kissekatten var med :) Vi åt som vanligt mat men denna gången dissade vi tacosen och körde ist på grillad kyckling, vitlöksbröd och några chrispies/pomes frites, gött!
Lördagen startade tidigt kl 8 var jag på fötter och bilen gick mot Gbg och jag fick tillbringa en hel kväll med wurre innan jag väcktes av mamma en halvtimme innan jag blev hämtad för hemfärd igen så jag hann inte träffa Timmey som anländer till Gbg idag.. men jag får träffa killen nästa helg så förhoppningsvis skall jobbveckan gå fort. 
Imorgon jobbar jag 9-18 och kmr antagligen ha ca 14 barn själv sista 2 timmarna, jag hoppas att dom är hyfsat snälla och att vi alla klarar oss utan blodiga slagsmål och annat härligt som kan hända på barns fritid... Men jag överlever nog iaf, har packat ner alvedon, koffeinpiller och en proteinbar, något jag har glömt? Hörselskydd skulle va skönt men känns som om jag skulle få ännu mindre respekt om jag tog på mig det, haha! 
 
Nu är det hög tid för en kopp te som kan sluta samman denna ganska tråkiga söndag. 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0