Jul och nyår

De var länge sedan jag skrev nått här nu fick jag en känsla av. Det har ju vart jul och nyår och allt som hör till dvs, fest o mys med wurre som vart hemma samt julklappar som för mig kanske blir ett byte av livsstil för jag fick SC2 och har köpt ny dator :O Men inte än för jag hittar inte min datormus och ett headset skulle inte sitta fel hlr, tror jag har ett liggandes någonstans men vet såklart inte var :( 
Jag tycker inte det har hänt så jättemkt nytt sen sist jag skrev i mitt liv, där emot har Sara tagi ett stort kliv o flyttat hemifrån (!) Eller ja, till en egen lägenhet i aneby men det är ju fortfarande lite hemifrån. Lägenheten är hur som helst jättefin o hon börjar få till en riktigt hög mysfaktor där inne. Jag själv har bidragit med att sy gardiner och ställt dit en orkidé (jag tror det heter odkidé). 
Idag lagade vi också första måltiden i hennes kök och ni kan ju bara gissa vad det blev... yepp, köttfärssås var det här! Man måste ju varriera sig lr hur? 
Bilder är roligt, här är några som är tagna runt jul o nyår
 
Jag och sara på juldagen
 
Favoriter
 
Jag o Wurre ute på nattpromenad, juldagen
 
Försöker ta en fin bild som vi kan skicka till Timmey som julkort...
 

Fick japansk "happy kitchen" av wurre, här lagar vi hamburgemeny :)


Nyårsafton, 3rätters hos cipper, party hos Nitro, 3 liters tequilan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0