5 år

Idag för 5 år sedan blev jag med pojkvän i dubbel bemärkelse och jag känner mig riktigt lyckligt lottad över det även ifall jag inte är hos honom denna dag. 
Egentligen skulle wurre åkt hem först imorgon men var tvungen att åka tidigare så vi firar födelsedag på varsitt håll men det har gått bra ändå tkr jag. Jag har vart i jkpg o haft folk omkring mig hela dagen och sedan åkte jag till sara o lekte med henne, bosse o nettan o sedan vidare till koffe, kitty o bebisen.
Har även hunnit med ett glas rött i saras soffa till farmen (y) Tyckte det var bra att den rödhåriga tjejen åkte ut för hon var så himla tråkig, den blonda kan jag tänka mig är rätt kul o följa genom programmet, haha! 
Nu skall jag avsluta kärleksadagen med lite starcraft, ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0