Träning och nya skor

Hej hej!
Kom hem från gymmet för en liten stund sen och känner mig riktigt jävla mör i kroppen. Denna mörhet kan bero på två saker
1. Jag skrev sms och sprang i en isig nedförsbacke på samma gång (clever som man tror man är) o ramlar likt en tecknad figur på bananskal o knäcker till svanskotan. Jag ligger där i backan o skriker lite lamt efter mamma men då hon inte hör ställer jag mig på benen o åker iväg till gymmet ändå. 
2. Jag har inte tränat på gym sen innan julafton och jag gick/sprang idag straxt över 5 km idag, är sjukt nöjd över detta och är peppad på att kanske klara av 1 mil till sommaren om jag tränar upp mig
 
Allting känns ändå mkt bättre nu när jag fått duscha bort svetten samt ätit en tallrik gröt med jordnötssmör och en kopp te. Har en känsla i mig som säger att det är läge att försöka hålla mig kvar vid detta och börja träna igen lite mer regelbundet, iaf en eller två gånger i veckan, folk säger att man mår bra av det o jag börjar tro dom. 
 
Btw, beställde hem ett par skor med 7cm (!) platå i helgen (se bild nedan) :D Dessa skor är ett mkt bra alternativ för oss kortisar som inte kan eller vill gå i klackskor. Frakten skulle tyvärr ta upp till 3 veckor men jag tycker nog att det är värt väntan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0