Sjuk, jobb och så lite kläder

Igår blev jag sjuk, bara sådär! Var o jobbade förmiddagen men vart sedan tvungen att sjukanmäla mig till kvällspasset då jag fick ont o kroppen o febern steg till 38,4, stackars stackars mig.
Det var längesedan jag var så sjuk så att jag inte kunnat jobba men idag känner jag mig iaf bättre o febern är så gott som borta efter ett par portioner alvedon och 13 timmars nattsömn, så jag kmr ändå pallra mig iväg till dagis imon. 
Det är nu sista veckan på mitt lilla vikariat, fast jag jobbar sportlovet med, känner mig glad för det för jag orkar inte med alla skrik, lyft, blöjor och för att inte tala om alla bakterier men samtidigt är det lite tråkigt att jag övergår till arbetslös igen... 
Har haft lite mer kontakt med ädreboendet i Gbg o det ser ut som att jag skall dit på fredag för intervju, så med turen på min sida stannar arbetslösheten inte allt för länge  :) 
Kanke inte är så kul att läsa om när jag tycker synd om mig själv o sådär så tänkte tipsa om en liten sida jag hittade när jag såg en trjöja på talkingclothes.se och den var slutsåld :'( Googlade på märket och hittade en sida clothing.net (från kina eller usa, ganska oklart enligt mig) som sålde samma kläder typ tusen gånger billigare så klickade hem en hel drös med kläder! Nu är mitt nästa problem dedär med galgar och plats i garderoben :/
 
Gammal bild på gofika. Hade suttit fint nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0